איך המוצרים באתר יותר זולים מזאפ?
חנויות שמופיעות באתר זאפ אלו חנויות נדרשות לשלם כדי להופיע שם, החנויות משלמות על כל קליק (מה שמתגלגל לבסוף למחיר המוצר ולצרכן הסופי), ולכן האתר זאפ אינו אתר להשוואת מחירים באופן אובייקטיבי.
ישנם עוד המון חנויות ברשת שכלל אינם מופיעות בזאפ (ולרוב המחירים יותר זולים גם שם).
האם המוצרים מחודשים?
המוצרים באתר שלנו חדשים לגמרי ואינם מחודשים (או כל מכבסת מילים כזו או אחרת).
איך המוצרים באתר כל כך זולים?
אופי החנות הוא למכור מוצרים בזול עד כמה שניתן ולחסוך בעלויות מיותרות, גם ללקוח הסופי וגם לנו. אנו מאמינים בשיווק מפה לאוזן.
מתי אקבל את המוצר?
זמן אספקת המוצרים מצוין על ידי המוכר בדף המוצר של כל מוצר ומוצר בנפרד. זמן האספקה הינו זמן אספקה מקסימלי, לרוב האספקה מתבצעת תוך זמן קצר יותר.
האם המחיר שמצויין באתר הינו מחיר סופי?
כן, בתוספת עלות המשלוח שגם היא מצויינת בדף המוצר. במהלך ביצוע ההזמנה יופיע מחיר כולל המשלוח.
האם ניתן לאסוף עצמאית את המוצרים?
חלק מהמוצרים מאוחסנים במחסני החברה וחלק אצל ספקים שונים, ולכן יש ליצור עמנו קשר כדי לתאם איסוף.
האם ניתן להרחיב אחריות על המוצרים באתר?
כן, אך זה תלוי בסוג המוצר. (ניתן ליצור עמנו קשר לבירורים)
מי מספק את האחריות?
תלוי ביבואן שמצויין בדף המוצר.
איך אני יכול לדעת שהמוצרים באתר מקוריים?
כמעט כל המוצרים שאנחנו מוכרים הינם מוצרים מקוריים, מוצרים שאינם מקוריים מצויינים במפורש בדף המוצר.
הזמנתי באתר ועדיין לא קיבלתי את המוצר, מה ניתן לעשות?
הסיבות לעיכוב יכולות לקרות מסיבות רבות ומגוונות (כגון עומסים, חגים, זמני ביקור דוור וכו') דבר שאינו תלוי בנו, אלא בחברת דואר ישראל.
במידה וקיבלתם קוד מעקב באמצעות SMS יש תחילה לבדוק את סטטוס המשלוח מול האתר של דואר ישראל, בכתובת: http://www.israelpost.co.il/itemtrace.nsf/mainsearch
אם כתוב שהפריט ממתין בסניף, תוכלו לגשת לסניף עם הקוד מעקב שלכם ותקבלו את הפריט מהפקיד הדואר במקום.
בכל סיבה אחרת, תאלצו להתעזר קצת בסבלנות מספר ימים אחדים נוספים.
במידה ותזדקקו לעזרתנו בחילוץ החבילה או בכל נושא אחר בנוגע לאספקת הסחורה אליכם, תוכלו ליצור עמנו קשר ונשמח לסייע לכם.